Vitaminok fogyáshoz. D-vitamin:


Amikor már a kemény testedzés és az állandó diéta sem használ a zavar pluszkilók ellen, ideje bevetni a következő vitaminokat! B-vitaminok Fő funkciójuk az anyagcsere, az idegrendszer és az izomzat optimalizálása, de a segítségükkel a szénhidrátok, a zsírok és a fehérjék is gyorsabban emésztődnek meg.

vitaminok fogyáshoz

Nagy mennyiségben többek között a lencsében, a babban, vitaminok fogyáshoz hogyan fogyjunk hasról gyorsan, a tojásban, a teljes kiőrlésű gabonatermékekben, a sovány húsokban, a burgonyában és a banánban találhatóak meg a B-vitaminok. D-vitamin Kulcsfontosságú szerepet játszik a fogyásban, ugyanis ha a szervezet D-vitamin készlete alacsony, a test energia helyett zsírrá azaz plusz kilókká fogja alakítani az elfogyasztott cukrot.

vitaminok fogyáshoz

A legfontosabb vitaminok és ásványi anyagok diétában Értékeléshez kérlek jelentkezz be! Holott valójában az a helyzet, hogy bizonyos vitaminok és ásványi anyagok feltételei a fogyásnak és nélkülük a diétás étkezés mellett hamar legyengül az immunrendszer és számos betegség csapdájába eshetünk.

Kutatások ráadásul azt is bebizonyították, hogy azok az elhízott emberek, akik rendszeresen szednek D-vitamint vitaminok fogyáshoz kalciumot, lényegesen több kilótól képesek megszabadulni. Vas A vashiány a menstruáció miatt különösen veszélyes a nőkre nézve, de testsúlyveszteséget is képes megakadályozni, amennyiben nem raktároz eleget a testünk ebből az ásványi anyagból.

vitaminok fogyáshoz

Ne feledd: míg a férfiaknak csak 8 mg-ra, addig a nőknek napi 18 mg-ra van szükségük belőle. Magnézium Nemcsak a belső nyugalmat és az izmok megfelelő működését segíti elő, hanem az alvás minőségét is jelentősen javítja — ez pedig nélkülözhetetlen a fogyás szempontjából.

vitaminok fogyáshoz

Férfiak számára mg, míg nőknek mg az ajánlott napi magnézium mennyiség. Karnitin A karnitin egy olyan aminosav-származék, ami a zsírsavakat a test különböző izomsejtjein át mozgatja, hogy a vitaminok fogyáshoz helyett azok elégjenek és energiává alakuljanak át.

vitaminok fogyáshoz

E folyamat nélkül nem jöhetne létre a zsírégetés, ezért ha fogyni akarsz, naponta mg karnitin tablettaként való szedése erősen ajánlott. Béta-alanin A testépítők kedvenc ásványi anyaga : az edzés során növeli az izom karnozinszintjét, melyek ezáltal hatékonyabban működnek és kevésbé fáradnak el.

A szakértők szerint legalább egy hónapon át szedni kell, mielőtt éreznénk a hatását, ráadásul csak a nagy intervallumú sportoknál pl.

vitaminok fogyáshoz

Rendszeres sportolás híján viszont nem érdemes szedned! Citrullin A béta-alaninhoz hasonlóan csak az edzések hatékonyságát segíti, de azt nem akármilyen módon!

vitaminok fogyáshoz

A magas intenzitást igénylő intervall edzések könnyebben és gyorsabban teljesíthetőek a rendszeres szedésével, ám szív- és érrendszeri problémával nem ajánlott a fogyasztása, mert megzavarhatja vérnyomást. Fotó: RF.