Keto diéta


keto diéta

A ketogén diéta egy szénhidrátokban szegény, zsírban gazdag keto diéta. Annak érdekében, hogy valóban sikereket érjünk el ezzel a módszerrel, be kell tartanunk keto diéta alapszabályt.

keto diéta

Cikkünkből kiderül, hogy mire kell fokozottan figyelnünk. Ehhez naponta nem ehetünk grammnál több szénhidrátot.

  1. Ketogén diéta tudástár - Cikkek, receptek, tippek és rengeteg info!
  2. Fogyjunk el
  3. A klasszikus ketogén diéta ajánlása a arány, vagyis 4 egység zsiradékra egység szénhidrát és fehérje jut.

A legcélszerűbb, ha rostban gazdag élelmiszereket fogyasztunk, ugyanis ezekkel alacsonyan tudjuk tartani a szénhidrátbevitelt, viszont elegendő tápanyaghoz, és vitaminhoz juttatjuk a szervezetünket. Ez azt jelenti, hogy ha túl sokat juttatunk a szervezetünkbe, akkor zavar léphet fel a ketonok májban történő termelése során.

Bármilyen életmódot is követsz, mindenképpen fontos, hogy megtaláld a személyiségedhez illő mozgásformát, amelyet élvezel és legalább heti alkalommal végzel!

Tudni kell, hogy testünk a fehérjetöbbletet képes vércukorrá alakítani abban az esetben, ha a szénhidrátokból már nem tud elegendő energiát nyerni. Ez azonban egy nem kívánatos folyamat, hiszen ezáltal elhagynánk a ketózis állapotát, amikor a testünk a zsírokat kezdi el diéta koplalás nélkül, mivel a szénhidrátokat nem tudja.

keto diéta

Egy átlagos ketogén diéta során kb. A ketogén diéta során ezeket mindenféleképpen ki kell váltani magas zsírtartamú ételekkel.

keto diéta

Mindig tartsuk szem előtt, hogy a ketogén diéta egy zsírban gazdag fogyókúra. Általánosságban elmondható, hogy az elfogyasztott kalóriák 70 százaléka zsírokból tevődik össze.

keto diéta

Leginkább a növényi olajokat ajánlott kerülni, ugyanis ezekben nagyon sok Omega-6 található, melynek túlfogyasztása gyulladás fokozó hatással bír. Ketogén diéta során telített zsírsavakat kókuszolajegyszeresen telítetlen zsírsavakat avokádó, olívaolajés többszörösen telítetlen zsírsavakat zsíros hal, tojás ajánlott fogyasztani.

WOW0821240209BLCLJLLLML

Ennek ellenére arra is kell figyelnünk, hogy ez a mennyiség ne legyen túlzottan kevés, ugyanis ebben az esetben épp az ellenkezőjét fogjuk elérni. Ha drasztikusan keto diéta a kalóriabevitelt, pár nap elteltével lelassul az anyagcserénk, továbbá a szervezetünk félteni kezdi a zsírtartalékait, így leáll a fogyás.

keto diéta

A tökéletes arány, ha 20 százalékkal kevesebb kalóriát viszünk be, mint amennyit elégetünk. Fogyókúrák kapcsán az emberek mindig csak a mozgásra és az étkezésre figyelnek, annak ellenére, hogy az alvás mennyisége is komoly befolyással van a diéta sikerességére.

Így néz ki egy nap a ketogén diétán

Több kutatás is bebizonyította, hogy legalább óra alvásra van szüksége a szervezetünknek ahhoz, hogy felgyorsuljon a fogyás folyamata, illetve enyhüljön a napközbeni éhségérzet.