Fogyás oldalról


gyors fogyókúra 1 hónap alatt

Ha csak most, a nyár közepén eszméltél, hogy a tavalyi fürdőruha már nem áll olyan jól rajtad, mint az előző szezonban, ne ess kétségbe. Bár ahhoz már késő van, hogy kilótól szabadulj meg a nyaralásig, karcsúsodni még lehet. Az alábbi tanácsok segítségével néhány centit biztosan lefaraghatsz a csípő és has tájékáról, méghozzá villámgyorsan.

2 hét alatt fogyni

Ne koplalj, fogyás oldalról Ha öt nap alatt szeretnéd formába hozni magad, fontos, hogy szénhidrátot - cukrot, müzlit, tésztát, kenyeret - csak reggelire egyél.

Ekkor is csak olyanokat, melyek hosszú időre jóllakottságérzést biztosítanak, fogyás oldalról teljes kiőrlésű kenyeret, zabkását, gabonapelyhet.

diéta anyagcsere lassulás

Rostok és fehérje Ezek az összetett szénhidrátok biztosítják, hogy anyagcseréd beinduljon, és legyen energiád a délelőtthöz.

A további étrendedet úgy állítsd össze, hogy sok rostot tartalmazzon: elsősorban friss zöldségből, gyümölcsből és teljes kiőrlésű gabonafélékből álljon.

fogyókúrát segítő teák

Fehérjére - sovány húsokra, fogyás oldalról - is szükséged lesz a nap során, a zsírt és a szénhidrátot viszont hanyagold.

Vízhajtó ételek A has- és csípőtájékon felgyülemlett párnácskák nem csupán zsírból állhatnak, sok esetben a sejtek között felgyülemlett folyadék is felel a plusz centikért. Épp ezért válassz olyan táplálékokat, melyek nem csupán zsírégetőek és emésztésserkentőek, hanem vízható tulajdonságuk is van.

keto diéta alapjai

Ilyen például a kígyóuborka, a paradicsom, a spárga vagy a zöld tea.