Fogyni vágyó


Elkészítés: A babot és a csülköt a főzést megelőző este külön-külön hideg vízbe áztatjuk.

Menu Menu Mit ajánljunk fogyni vágyóknak? Az optimális testsúly megtartása számos betegség megelőzésének a kulcsa, a test és lélek egyensúlyának egyik megteremtője. A szív- és érrendszeri, valamint az anyagcsere-betegségek ritkábbak lesznek, az ízületek terhelése csökken, és könnyebben elkerülhető az inkontinencia vagy az aranyér, ha kordában tartjuk a súlyunkat.

Másnap mindkettőt leszűrjük. A csülköt nagy lábasba tesszük, felöntjük annyi vízzel, amennyi jól ellepi, felforraljuk, majd lefedve, kis lángon főzni kezdjük. Közben megtisztítjuk a zöldségeket, a sárgarépát és a petrezselyemgyökeret kisujjnyi hasábokra vágjuk.

fogyni vágyó

Amikor a hús félig megpuhult, hozzáadjuk a babot, a zöldséghasábokat, az egészben hagyott vöröshagymát, és ízesítjük aprított zellerzölddel, paprikakrémmel és ételízesítővel. Továbbra is lefedve, kis lángon készre főzzük. Közben a kolbászt felkarikázzuk, serpenyőben zsírjára sütjük.

fogyni vágyó

Szűrőlapáttal kiemeljük, a visszamaradt zsírjából a liszttel rántást készítünk. A tűzről levéve meghintjük pirospaprikával, hozzákeverjük a zúzott fokhagymát, és fogyni vágyó hagyjuk.

fogyni vágyó

A kész levesből kiemeljük a csülköt és a hagymát. A kihűlt rántáshoz fokozatosan néhány merőkanálnyi levest adunk, kézi habverővel simára keverjük, végül besűrítjük vele az ételt. A fogyni vágyó falatnyi darabokra vágjuk, és a kolbásszal együtt a levesbe rakjuk.

HOGYAN FOGYTAM LE 40 KG-T

Pirított kenyérrel tálaljuk.