5 2 diéta mintaétrend


5 2 diéta mintaétrend

Írta: Wellness Magazin Biztosan te is rájöttél, hogy sokkal nagyobb a sanszod a sikeres fogyókúrára, ha nemcsak kipipálandó feladatként, hanem követendő életmódként tekintesz az alapszabályaira. Az diétánál ez különösen igaz: a fogyást csak akkor garantálja, ha tényleg a mindennapjaid része lesz ez a spéci evési ritmus.

Még több termék Fontos! A normális étkezést engedélyező napokon ne haladd meg a számodra javasolt napi kalóriamennyiséget!

Egyfajta szakaszos böjtölés, ami nem az ételek tiltására, hanem az adagok időszakos csökkentésére fókuszál. Ráadásul nemcsak fogyókúrának szuper, de az egészségesednek is jót tesz, mert a heti 2 nap minimál étkezés még méregtelenítésnek is tökéletes. Ha pedig hosszú távon eszerint élsz, csökkentheted a cukorbetegség, a szív- és érrendszeri problémák kockázatát, feltuningolhatod az energiaszintedet és még a mentális megbetegedésektől is jobban védve leszel!

A gyors fogyást ígérő diéta leginkább egy életmód-program, melynek lényege, hogy 5 napig azt eszel, amit szeretnél, majd pedig 2 nap méregtelenítő böjt következik. Diéta önsanyargatás nélkül A Michael Mosely és Mimi Spencer által kidolgozott, szakaszos böjtnek is nevezett diéta sikere abban rejlik, hogy 5 napig minimális kontrollal — ne zabáld túl magad! Nem kell sem szétválasztani, sem kalóriát számlálni, sem pedig lemondanod valamelyik ételcsoportról. Ráadásul te választhatod meg a böjtnapokat, így nem kell feszengve koplalnod ünnepi vagy baráti összejöveteleken sem.

Hiszen minőségi, egészséges hozzávalókból is gyerekjáték összeállítani olyan finomságot, amivel pukkadásig eheted magad. Ebből csemegézz a sikerért: Persze, hogy elsősorban a zöldségekre, gyümölcsökre, egyéb fullegészséges hozzávalókra és elkészítési módokra szavazz!

Jöhetnek a zöldséges egytálételek, salátavariációk megbolondítva extra fűszerezéssel vagy öntetetekkel.

Mintaétrend: egyél háromóránként, és fogyj egyszerűen!

De jó döntés az is, ha az unalmas rizs, krumpli köretek helyett a gabonafélékre köles, árpa, bulgur, hajdina mondasz igent. Mintaétrend Reggeli: zabkása aszalt gyümölcsökkel vagy tönkölykocka sajtkrémmel és pulykamell-sonkával, vagy epershake Ebéd: kapribogyós zöldsaláta jégsaláta, paradicsom, retek, újhagyma, juhsajt, olívaolaj, pár szem kapribogyó vinaigrette-tel, sajtleves pirított dióval, vagy wokban sült zöldségek currys csirkemellel, vagy fóliában sült tonhal fokhagymás paradicsomsalátával Vacsora: juhtúrós polenta vagy rakott cukkini barna rizzsel Amire azért figyelj… — a minőség: oké, hogy elvileg a diéta 5 napja zöld utat ad a tipikus tiltólistás kajáknak pl.

5 2 diéta mintaétrend

Jó választás, ha a menüidet sütőzacskóban, fóliában sütöd, grillezed, párolod. Főzelékeknél rántás és habarás helyett sűríts a saját anyagával!

5 2 diéta mintaétrend

Ha naponta többször eszel, felpörgetheted az anyagcserédet, és mivel a rendszeres evéssel gondoskodsz a kiegyensúlyozott inzulinszintről, az egész napos jóllakottság-érzet is garantált. Az már csak bónusz, hogyha az diéta az életed része lesz, az 5 2 diéta mintaétrend is alapból csökken majd.

MIÉRT NEM FOGYSZ? - EGÉSZSÉGES VS DIÉTÁS ÉTREND

A cikk folytatását elolvashatod a Wellness magazinban! Fotó: Pinterest.

5 2 diéta mintaétrend