Vékony comb diéta


Varázsolj magadnak vékony combokat!

5 tipp, ami segít, hogy vékonyabb és tónusosabb legyen a combod

A nők számára rengeteg gondot okoz a testükön lerakódott zsírréteg. A legproblémásabb részeknek a hasat, a csípőt és a combokat tekintjük.

3 napos fogyókúra

Ezekről a területekről azonban nem könnyű eltüntetni a felesleges zsírt. Számos diéta és fogyókúrás módszer létezik, hogy ezekről a területekről is sikerüljön lefogyni. Azt azonban mindenképpen ki kell hangsúlyoznunk, hogy lokális zsírégetés nem létezik. A fogyás csakis a teljes testről történhet, és sajnos be kell látnunk, hogy a legproblémásabb részekről tűnik el legutoljára a vékony comb diéta zsír.

Vastag a combod? – 4 villámgyors karcsúsító tipp

Ezért van az, hogy sokan olyan hölgy is panaszkodik a combján vagy hasán lerakódott zsírrétegre, akik már előzőleg sikeresen lefogytak. Ahhoz, hogy ezekről a területekről is eltűnjön a zsír, további erőfeszítésekre van szükség. Mit tegyünk, hogy a fogyás combról is megtörténjen?

gyors fogyás természetesen

Ahhoz, hogy a vékony comb diéta eltűnjön a combunkról, fontos, hogy egészségesen étkezzünk és rendszeresen mozogjunk, sportoljunk valamit. Még akkor is, ha csupán csak helyileg szeretnénk zsírt égetni. A comb formálására végezhetünk speciális gyakorlatokat is, amelyek kifejezetten ennek a területnek az átformálására összpontosulnak. Ilyen például a saját testsúlyunkkal elvégzett kitörés, valamint az oldalra történő lábemelés nagyjából ismétléssel.

Kategóriák

A guggolások is hasznosak lehetnek, nagyjából darab hatékonyan formálja a combunkat. Hanyatt fekvés közben végezhetünk lábemeléseket, valamint a gumikötéllel végzett lábhajlítás és nyújtás is alkalmas lehet a comb formálására. Ezekből a gyakorlatokból darab elegendő, valamint végezzünk darab tárogatást is, amelyet hanyatt fekve csináljunk.

3 nap alatt 4 5 kg fogyás

Ezeket a gyakorlatokat négyszer-ötször ismételjük meg. Igyekezzünk minden nap elvégezni a feladatsort, így már rövid időn belül is látványos lehet a változás.

Ugyancsak a combunkat tudjuk formázni a futással, illetve a taposógép alkalmazásával. Napi perc már eredményes lehet, ha heti négyszer-ötször rávesszük magunkat a mozgásra. A futás és a taposás kardió edzésnek számít, így e mellé érdemes lehet a célzott gyakorlatokat továbbra is elvégezni.

Sokan a vádlijuk méretével sincsenek kibékülve.

Vékony ez fogyás kiegészítő, vékony alak

A vádli esetében annyiban másabb a dolog, hogy ennek a testrészünknek a vastagságát főként a genetikai adottságaink határozzák meg. Ahhoz, hogy a vádlink kisebb legyen, nagyon drasztikus fogyókúrát kellene követnünk. Ez azonban nem célszerű, mert a túl alacsony kalória bevitel nem minden esetben lesz célravezető. Az anyagcsere belassulhat és akár hízás is elkezdődhet.

Törekedjünk inkább arra, hogy napi négyszer-ötször fogyasszunk kisebb mennyiségű, könnyű és egészséges ételt.

6+1 diéta táblázat

A napi kalória bevitelünk nagyjából és kalória közé essen, amelyet arányosan osszunk el. A reggeli étkezésünk legyen a legbőségesebb, így elkerülhetjük, hogy a nap folyamán ránk törjön a farkaséhség.

A diétával és a testmozgással elérhetjük, hogy beinduljon a fogyás és így, előbb-utóbb a combunkon lévő zsírfeleslegnek is búcsút inthetünk. Kerüljük el a gyorséttermeket, ne együnk gyorsételeket.

Gyakorlatok és ételek a formás combokért

Ha mégis gyorsan kell összeütnünk valamit, használjunk inkább fagyasztott zöldségeket és teljes kiőrlésű lisztből készült tésztákat. Ne fogyasszunk fehér lisztből készült pékárukat, valamint a szénhidrát mennyiségre nagyon figyeljünk oda.

Fogyasszunk sok zöldséget és gyümölcsöt, valamint együnk sok halat és fehér szárnyas húst. A húsokban és a lisztérzékenyek diétája rengeteg a fehérje, amely az izomépítéshez rendkívül fontos a szervezetünk számára.

Hasonló bejegyzések:.