Napi szénhidrátbevitel diéta. EXTRA AJÁNLÓ


Ha a szénhidrátbevitel ilyen drasztikusan csökkentésre kerül, akkor az agy egyszerűen nem jut elegendő üzemanyaghoz.

Mennyit kell enni, hogy meginduljon a fogyás?

Ilyen kis mennyiség nem elegendő az agy működéséhez szükséges mennyiségű glükóz biztosításához sem. A szénhidrát tulajdonképpen az egész szervezet motorja. Ha ebből nincs elegendő mennyiség, akkor a szervezet a zsírtartalékaihoz nyúl és azokat fogja felhasználni arra, hogy energiát nyerjen.

napi szénhidrátbevitel diéta leggyorsabb fogyás combról

Ezt nevezik lipolízisnek, vagyis erőfeszítés nélküli zsírégetésnek. Ez akár még jól is hangzana, ám ennek súlyos egészségügyi következményei lehetnek, napi szénhidrátbevitel diéta a fogyás gyorsan beindul.

napi szénhidrátbevitel diéta a regenor fogyas titka

Jól látható, hogy még egy kalóriás étrend esetén is legalább gramm szénhidrátra lenne szükség. Ezt a mennyiséget a diéta napi szénhidrátbevitel diéta maximum ig lehet csökkenteni, de 70 gramm alá a legszigorúbb diéta során se menjünk.

Ebbe a 70 grammos mennyiségbe belefér 2 adag gyümölcs, egy kevés teljes kiőrlésű kenyér vagy barna rizs, valamint adag zöldség.

Érdemes a 70 helyett a napi grammot megcélozni, mert az érzékenyebb szervezetet már 70 grammnál is fenyegeti a ketózisos állapot veszélye.

Egészséges fogyás szénhidrátbevitel mellett

Mit tehetünk a helyes mennyiségű szénhidrátfogyasztás érdekében? Válasszunk hosszú felszívódású teljes kiőrlésű kenyeret, lehetőleg pirítva, a jobb emészthetőség 1900 kalóriás étrend. Fehér rizs és fehér lisztből készült tészta helyett válasszuk a barna rizst és a teljes kiőrlésű vagy legalábbis durumlisztből készült termékeket. Ezeknek magasabb a rosttartalmuk és lassabban is szívódnak fel.

Naponta maximum 2 darab vagy két adag gyümölcsöt fogyasszunk, érdemes reggelre vagy délelőttre időzíteni a gyümölcsfogyasztást.

  • Fogyás hasról 50 felett
  • Mennyi az ideális szénhidrátbevitel? (1.)
  • Ha a szénhidrátbevitelt ilyen drasztikusan csökkentjük, akkor az agy egyszerűen nem jut elegendő üzemanyaghoz.
  • A szénhidrát fogyókúrás berkekben már-már egyfajta szitokszónak számít.
  • Viszont a szervezet okos, így igyekszik kompenzálni: más tápanyagból nevezetesen zsírokból és fehérjékből igyekszik üzemanyagot előállítani.

Így ugyanis sokkal hatékonyabban hasznosul a gyümölcscukor. Kerüljük a transzzsírokat tartalmazó ételeket, válasszuk az egészséges, növényi alapú zsiradékokat az ételek elkészítése során.

Szénhidrátbevitel és fogyás

Fogyasszunk minél több zöldséget! Ebéd előtt, előételként együnk meg egy nagy adag nyers salátát, este pedig párolt zöldségféleségeket. A zöldségeknek nagyon magas a rosttartalmuk, laktatnak, telítenek és rengeteg vitamint is tartalmaznak.

napi szénhidrátbevitel diéta olcsó hatékony fogyókúra

A szénhidrátbevitel fontosságáróé szóló teljes cikk elérhető a Diéta és Fitnesz oldalán. Korábbi cikkünkben arról írtunk, hogy fontos, hogy olyan zöldségeket vigyen haza, melyek keményítőben kimondottan szegények: Íme a zöldségek, amelyekből bármennyit ehet, mégsem nem hízik.